© 2024 solvo B.V.

Hernia

Hallo. Ik ben een alleenstaande vrouw met 2 kinderen en er is bij mij een hernia geconstateerd en ik had er zelf al een vermoede van maar je wilt het bewust niet weten. Ik heb al een versleten rug aan me L4/L5 en is met fysio erger geworden het was niet de bedoeling dat het die kant op zou gaan zei me fysio therapeut maar toch is het naar een hernia gegaan. Ik kan bijna niet lopen de pijn straalt uit naar me linker been en gaat steeds verder. Is naar de neuroloog gewest en die zei dat i 3 weken plat op bed moest gaan liggen lig nu al 2 weken plat maar het gaat niet beter. Moet geopereerd worden zei me neuroloog en moet nu naar de neurochirurg toe. Wie heeft dit ook en kan me wat meer vertellen of het help zo´n operatie ik zie er zelf heel erg tegen op. Moontje


kijk eens op www.neurochirurgie-zwolle.nl

label.Geplaatst op 2004-09-03 17:56:39


Hallo, het lijkt of ik mijn eigen verhaal zit te lezen. In maart is het allemaal begonnen, pijn in mijn been en last van uitstralingen. Uiteindelijk pas in mei de ziektewet ingegaan en in juni een MRIscan gehad. Ik moest rusten en alleen de bewegingen doen die ik kon. Ik zal zeggen dat ik nu 6 maanden en heel veel rust verder ben. Ik ga volgende week weer volledig aan het werk. Ik heb vanaf mei tot eind augustus rust gehad. Wel thuis wat dingen gedaan maar verder niets. In augustus had ik een afspraak met de neurochirurg, het ging toen een heel stuk beter, heb wel tramadol als medicijn gehad, maar een operatie is niet nodig geweest. Gelukkig. Zo zie je maar, het kan allemaal goed aflopen. Succes

label.Geplaatst op 2006-11-05 19:47:47


Laat nooit een sneeuwen blokten zetten helpt bij 80% van de mensen niet. Ik ben bekend met een hernia. In mei ben ik gevallen op de drempel van de badkamer met mijn stuitje waar door ik het bewustzijn even veloor toen ik bij kwam was de thuiszorg bij mij om dat het alarm af ging. Die hebben de huisartsenpost gebeld die zijn gekomen maar de dokter gulden die vraagt aan mij wat er aan de hand is waar op ik zij dat ik geen gevoel meer heb in mijn rechter been en hij geeft een schop onder mijn rechtervoed waar door ik het uit gilden van de pijn in de rug door dat hij dat heeft gedaan is er iets in de rug gebeurd dat ik nu verlamd ben aan mijn rechter been de andere dag heeft mijn huisdokter mij in gestuurd naar het st. Elisabeth ziekenhuis te Tilburg waar ik een week heb gelegen en ik heb in juli zenuwenblokaden heb gehad. maar er staat in de folder van het ziekenhuis dat het met plaatselijke verdoffing zou zijn, dus niet en wat er niet in stond en mij ook niet verteld is dat er door de naald stroom impulsen gestuurd dus je kon je zelf er ook niet op voor berijden dit had nooit gedaan mogen worden om dat ik hart problemen heb maar dat wisten ze ook maar daar treken ze zich niets van aan wat jodium mag ook niet daar ben ik allergisch voor en ook voor de kontrast dat hebben ze dan niet gebruikt, maar de heren en ook de dames die kunnen niet lessen en het kost ook te veel moeten om het doseer te lezen. Maar de behandeling dat heeft niets uit gehaald ja er is wel wat anders gebeurt het linkerbeen slaapt nu de hele dag wat een rot gevoel maar wat ik later nog heb gelezen werkt deze behandeling bij 80% van de mensen niet ik snap niet dat dit nog mag uit gevoerd worden. Wat wel goed helpt is een tens met stroom impulsen dat is het zelfde als bij de therapeut bent en dat is niet vervelend dat wekt een stofje op in het lichaam en dat is een pijn stillend iets wat het lichaam van naturen aan maakt. Maar de huisartsenpost in Etten-Leur dat is zo slecht daar klaagt heel veel mensen over en ook die achter de telefoon zitten die lessen alles uit een boek op zijn geen verpleegkundigen maar huismoeders met een haakwerkje, de naam die ik heb gegeven dat is belgijten en typmiepen wat me niet in dank word afgenomen.

label.Geplaatst op 2012-08-10 15:56:45

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren