© 2024 solvo B.V.

Hernia operatie NA CVA operatie

Is hier iemand die toevallig hetzelfde heeft. Ik ben in 1999 geopereerd aan een CVA, stuk ader uit been gehaald en in de hals erweer ingezet. Verliep prima. In 2000 onderging ik een HNP operatie.verliep ook goed, totdat er een ernstige dicitis kwam. Nu heb ik in totaal 3x ( over de jaren verspreid ) een \"pijnbestrijding ondergaan, maar niks heeft geholpen. Ik verga van de pijn, de hele dag door, 24 uur perdag in de lumbale rug en het verlamde been rechts.Tenen zijn ook al geopereerd.Botjes uitgehaald. In 2006 nog 2x over een maagbloeding gehad, een DieuLafoy leasie, 1e keer met nietjes dichtgeklikt, maar na tien dagen ging de wond weer open en toen hebben ze er een elastiekje omgedaan.Nooit maagklachten gehad, schijnt aangeboren te zijn.Hoe merkt men dat als het komt........... Nu heb ik Morfine van de arts gekregen maar het helpt niets.Eerst 5 mg en nu 10 mg. 2x per dag 1 Ik gebruik Zocor 40 mg 1x dd, Temazepam a.n., Amaryl 4 mg.2x2 mg.Amytriptiline 1x dd 1.Aprazol 2 dd 1, Plavix 75 mg 1.dd 1 Ik ben nu teneinde raad, weet iemand waar of bij wie ik van de pijn af kan komen . Ben ook al in Groningen geweest, die zeggen de pijn komt van de hernia, en in Deventer zeggen komt van de CVA..........

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren