© 2024 solvo B.V.

Hernia

Door een verkeerde behandeling van een fysiotherapeut, die mijn gescheurde kuit spier moest behandelen van mijn huisarts, zit ik nu aan een chronische hernia vast, hij heeft namelijk met flinke druk mijn 4 en 5 de lende wervel verschoven, dit is bevestigd door een MRI onderzoek, Tot vorig jaar januari werkte ik nog met veel plezier in de verpleging zonder rug klachten. Ik heb hem tijdens de behandeling erop gewezen dat ik het verband niet zag, gevolg is nuj dat ik mijn rug maar beperkt kan belasten, lang zitten en iets te lang in de zelfde houding staan geeft me pijn in de rug en vermoeide benen en rug. Deze therapeut wordt aansprakelijk gesteld, nu is mijn vraag ::: -- Is er iemand dit dit ook is overkomen, en hoe gaat hij of zij hiermee om, mijn loopbaan in de zorg is stuk ik zit gedeeltelijk in de WAO.


ik heb niet helemaal het zelfde meegemaakt als jou, maar ik ben ook net afgestudeerd verpleegkundige en heb ook last van mijn rug.(ook 4e en 5e lendewervel) en heb de zelfde klachten. tegen mij wordt gezegd dat het geen hernia is(aldus de Fysio). ik kan net als jou niet zwaar tillen en lang zitten/staan.ik wordt nu door de fysio gekraakt, maar dat bevalt me nog niet. ben nu 3 keer geweest en sinds de laatste keer heb ik alleen nog maar meer last. eerst hielp een paracetamol, nu moet ik ibuprofeb 400mg slikken om de pijn acceptabel te maken. Ben benieuwd hoe het veder met je is afgelopen. tineke80@benweb.demon.nl

label.Geplaatst op 2003-06-22 16:55:47


Het eerste wat je moet doen is die fisiotherapeut aansprakelijk stellen. (via letselschade advokaat) Voor je letsel heb ik geen oplossing. Terugduwen ? WAT is het letsel. Mijn vrouw is herniapatiente, en die heeft een keer een vreemde draai gemaakt waardoor 1 van de 2 pijnlijke plekken verdween. Toen liep ze ook weer redelijk recht. Sterkte!!

label.Geplaatst op 2006-02-15 03:43:41

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren