© 2024 solvo B.V.

Hersenschudding/whiplash of....?

Ik heb een klap op mijn hoofd gehad van een slagboom. Drie uur nadien werd ik erg moe en nu, 3 weken later nog steeds erg moe en somber. Mijn schouder en nek worden snel stijf en pijnlijk. Werk nu halve dagen omdat nek/spieren en spieren langs ruggenwervels na aantal uur zeer gaan doen. Alleen linkerkant! en de koek qua energie helemaal op is. Ik sta niet met pijn op. (wel stijve spieren) maar wel doodmoe. Soms huil in ineens. Ik was heel energiek en opgewekt. Heb last van geluiden terwijl ik slechthorend ben twee keer huisarts bezocht. Hij heeft me naar de fysio gestuurd en zegt dat moeheid een atypische klacht is. Ik wil zo graag begrijpen wat er met me aan de hand is, omdat ik me sinds 3 weken niet meer de oude voel. Op de sites van whiplash lees ik van mensen die de hele dag pijn hebben. Dit heb ik niet. Alleen halvewege dag wordt alles stijver. Alleen links.Eind v d dag een soort lichte druk aan de binnenkant van mijn schedel (de laatste dagen) Toen de slagboom op mijn hoofd viel, kreeg ik geen hoofdpijn en ben niet buiten bewustzijn geweest. Voelde me heel onwezenlijk en mijn nek leek meteen te veranderen in hout. Kan er alleen sprake zijn van een hersenschudding als je buiten bewustzijn bent geweest? Ik begin me af te vragen wat ik mankeer?

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren