© 2024 solvo B.V.

Hoofd- en aangezichtspijn

ik heb al jaren last van erge hoofdpijn. een jaar of wat geleden heb ik 2 keer achter elkaar voorhoofdsholtontsteking gehad. hierna is de aangezichtspijn begonnen. het is niet met pijnaanvallen, maar constant aanwezig.ik herken wel de symptonen van aangezichtspijn, maar het is toch anders, het wordt niet veroorzaakt door kou of aanraking. ik heb in het hele gezicht pijn, niet aan 1 kant.ben ook vaak duizelig.soms is het even weg, een dag ofzo. ik heb medicijnen gekregen van de neuroloog, maar die helpen niet echt. heb allerlei onderzoeken gehad , maar daar kwam niks uit. het ligt ook niet aan mn gebit. ik heb veel last van stress, dus dat kan het wel verergeren, maar kan volgens mij niet de oorzaak zijn. heb ook vaak oorpijn, misschien dat dat verband met elkaar heeft. wie kan mij helpen, wie herkent dit, en wat zou ik er aan kunnen doen??

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren