© 2024 solvo B.V.

Hoofd en oorpijn

Sinds enige maanden heb ik een hevige pijn die begint met (drukkende en bonkende )hoofdpijn en na ongeveer een half uur komt er oorpijn bij. Dit is echt een heel naar gevoel. Ik neem dan meestal een paracetamol/caffeine en dat helpt uiteraard wel (tijdelijk natuurlijk). Meestal na een uur of 5 is de pijn dragelijk en na een uur of 7/8 weer verdwenen. Ik heb dit twee a drie keer per maand. Is er iemand die dit herkent....en zo ja....wat kan ik hiermee doen? Alvast bedankt!


Het kan een hevige migraine aanval zijn maar om het zeker te weten kan een bezoekje aan de huisarts geen kwaad.

label.Geplaatst op 2006-01-25 08:15:54


Hallo A, Bedankt voor je reactie. Het is geen migraine, dat voelt compleet anders. ( weet ik uit jarenlange ervaring :-) Het vreemde is dat als ik Zure of OTALGAN druppels indruppel dat de pijn ook langzaam minder wordt.... Dokter heeft al gekeken maar mijn oor is, afgezien van wat "overproduktie" aan oorsmeer prima in orde :-) Ik hoop eigenlijk op iemand met dezelfde klachten en eventuele oplossing. Mijn ha kan er in elk geval niets mee.

label.Geplaatst op 2006-01-25 14:37:45

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren