© 2024 solvo B.V.

Hoofdpijn elke dag

hallo ik zoek informatie omtrent mijn kind van 6 jaar die nu al 8 weken lang elke dag hoofdpijn heeft vooral in de avond nacht en ochtend..hij is alleen nog maar smiddags hoofdpijn vrij. de hoofdpijn zit voor op zijn voorhoofd ofrecht boven zijn oor /slaap. ben al bij huisdokter geweest en een doorgestuurd naar kinderneuroloog..eerst een bel afspraak ik vond dat ik niet erg serieus genomen werdt... moest maar 19 april komen bij assistent kinderneuroloog. mijn zoon heeft in verleden na geboorte een hersenbloeding gehad en daardoor in geringe maten een hydrocephalus..geen drain omdat het hersenvocht voldoende afloopt. vlede jaar is er een nieuwe mri gemaakt en die zag er redelijk goed uit.. mijn kinderneuroloog vertelde door de telefoon vlede jaar hebben we een mri gemaakt dus er zal nu niks wezen.... ik weet het ondertussen niet meer mijn huisdokter kan niks doen die wilt dat de neuroloog hem nakijkt maar ik vind dat mijn kinderneuroloog nogal al makkelijk hier over denkt. heb veretld dat ik mij zorgen maak.... is niet alleen hoofdpijn meer zijn pupillen zijn zowat zwart als die hoofdpijn heeft hij is boos chaggie...en bijt zonder reden zomaar zijn zus...hij is erg vermoeid en is zelfs nu zo ver dat ie regelmatig nu school moet verzuimen. hij gaat vreselijk graag naar school..ook met hoofdpijn zegt ie mamma ik ga wel naar school hoor doe wel rustig...probeer het gewoon..maar de pijn wordt erger en hij kan gewoon niet meer naar school... nu zoek ik onformatie over hoofdpijn...of zoek ouders of mensen die het ookm hebben gehad elke dag hoofdpijn....ik hoop voor hem iets op meer informatie...pijnstillers slikt ie niet heeft er een hekel aan of hij moet vreselijk pijn hebben dan wild ie wel..we hebben een kleurcode voor de pijn rood=iets groen=beetje= blauw=erg meestal zit ie op blauw de laaste tijden en soms nog op groen dan kan ie ook naar school. hij zegt dat het een bonkende pijn is die komt en gaat..... hopelijk vind ik hier iets aan informatie groetjes een bezorgde moeder


hoi rebelgirl, ik vindt het heel naar voor je zoontje. ik weet wat hij voelt zelf ben ik een meid van 20 jr en heb ook elke dag last van hoofdpijn, ik ben echter zelden tot nooit hoofdpijn vrij. ik ben onder behandeling bij een neuroloog, die me steeds van het kastje naar de muur stuurt. mijn moeder is bij ieder cosult mee gegaan. ik ben nu 2jr onder behandeling en niets verder gekomen. ik ben terug naar m\'n huisarts gegaan en heb een verwijsbrief gevraagd voor een second opinion, ook omdat ik mij niet serieus genomen vond. wel raad ik je aan om een EEG te laten maken bij je zoontje. hier kunnen ze veel mee. ik weet dat je hier niet heel veel verder mee komt, maar wel wil ik zeggen, geef niet zomaar op. als je je onbegrepen voelt, ga dan maar naar een ander ziekenhuis. hoofdpijn is niet niets en het beinvloed je leven. ik wil je heel veel succes en sterkte wensen verder. misschien zou je me via de mail op hoogte willen houden van hoe het verder gaat. mijn e-mail = marjanneke20_8@hotmail.com

label.Geplaatst op 2005-04-18 22:37:15


he rebelgirl, de klachten die jij beschrijft herken ik ook. ik ben nu 24, maar voor een paar jaar terug had ik ook elke dag hoofdpijn, dit gedurende een halfjaar tot driekwart jaar. dit ging gepaard met braken, misselijk enz. De neuroloog heeft het bij mij gehouden op spierspanningshoofdpijn. het is hierbij niet duidelijk hoe lang het kan duren. bij de een is het na een maand over bij een ander kan het heel lang duren. Van de huisarts heb ik migrainetabl.(imigran) gekregen. Deze hielpen erg goed,maar had wel vervelende bijwerkingen. Ik hoop dat je hier iets mee kunt en veel sterkte

label.Geplaatst op 2005-05-03 11:39:02


Hoi hoi Ik ben Tineke en heb hydrocephalus vanaf mijn geboorte en ik heb een drain. de klachten die je noemt klinken alsof hij teveel hersenvocht heeft. als ik jou was zou ik vragen of ze nog een foto willen maken. groetjes Tineke

label.Geplaatst op 2006-01-06 20:31:05

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren