© 2024 solvo B.V.

Ischias

ja mensen ik begrijp er niks meer van. wie heeft er eerder ischias gehad. Mijn propleem is dat de fysiotherapeut zegt dat mijn pijnen de afgelopen drie weken veergert zijn. en dat ik terug moet naar de huisarts. mijn pijnen zitten laag in de rug uitstralend naar bil tot aan mijn enkel. Het probleem is dat de huisarts blijft zeggen dat ik ontstekkingsremmers moet blijven slikken en daarnaast paracetamol. dit werkt dus niet. Mijn huisarts is het niet eens met de fysio en de fysio niet met de huisarts. ondertussen blijf ik zitten met deze pijnen. wie kent dit en wie kan mij vertellen wat ik moet doen.


Hoi, Ook ik heb gisteren de diagnose ischias gekregen..zelfde klachten die jij omschrijft..ik moet echter de hele week paracetamol slikken om de 'dwanghouding' door de pijn te doorbreken, daarnaast heb ik een verwijzing gekregen voor Mensendieck therapie..Ben nog nooit doorverwezen naar een fysio. Hoor van doorgewinterde rugpatienten, dat als dit allemaal niet helpt ik naar een orthomanueel therapeut op zoek moet gaan.

label.Geplaatst op 2003-07-03 13:26:49

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren