© 2024 solvo B.V.

Kettinkjes, glassplinters, hout, slijm uit huid vanuit hoofd!

Hallo, mijn tante (62)is 2 jaar geleden op achterhoofd gevallen, doffe plek nu, maar sindsdien is er iets kapot gegaan in haar hoofd, waardoor er veel \"troep\" (afval van kneuzing of zo?)door haar nek zodat ze heel veel braakt, hoest en er komen zelfs slijm, glassplinters, stukjes hout en kettinkjes met bolletjes eraan uit haar huid, overal! (kristalletjes en dat ze braakt komt misschien door het hersenvocht dat wel aangemaakt wordt maar vertrikels kapot? zodat de liquor een andere weg vindt dan bloedbaan en ruggenmerg, ik dacht zelf aan (Verworven)Hydrocefalie (heb ik van internet hoor, want de neurologen in ziekenhuis hebben CT scan gemaakt en ze zien niets vreemd, ze weten niet wat mijn tante mankeert) Zij gelooft nu nergens meer in, ook niet in hydrocefalie en ze loopt bij psychiater...neurologen willen haar niet meer helpen omdat ze NIETS kunnen doen....ik vind dat een STOMME SMOES...er is iets!!!!!!! Maar wat??? Gaat dat nog eens over? (ze kan de deur niet uit) en het schijnt dat een \"drain\" niet helpt...zeggen artsen?? waarom niet? Maar goed, ik ben een leek... ik wil wel eens een antwoord.... misschien herkent iemand dit? Alvast hartelijk dank voor eventuele reactie. Sophia (eventueel bigske@home.nl)


Vreemd verhaal. Ik heb lang geleden een verhaal gelezen over een kind dat op zeer jonge leeftijd (2 of 3) een naald had ingeslikt die na 25jaar via zijn onderarm weer naar buiten kwam. Het kan zijn dat de 62 jarige vroeger in een nogal rommelig huis verbleef..... Het zal wel altijd wazig blijven, denk ik... Sterkte met het probleem !!

label.Geplaatst op 2006-02-15 03:21:40

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren