© 2024 solvo B.V.

Klap op hoofd gehad - ruime 2 maanden later nog schedelpijn en andere klachten

Eind maart ben ik hard op mijn hoofd gevallen. Ik ben toen niet bewusteloos geweest. 24 uur na deze klap ben ik naar het ziekenhuis gegaan omdat ik veel hoofdpijn had en behoorlijk misselijk was. In het ziekenhuis heb ik een infuus gekregen met een middeltje tegen misselijkheid en hoofdpijn. Dit infuus heeft zo\'n 24 uur geholpen. Sinds het infuus is uitgewerkt, heb ik last van misselijkheid, minder eetlust, minder concentratie en steken in mijn schedel. Zo\'n steek duurt een fractie van een seconde, maar ik verga van de pijn. De steken treden op bij langsrazend verkeer, busritten, contract licht/donker en springen. Midden mei ben ik uitgeleden. Ik ben toen niet op mijn hoofd gevallen, maar sinds deze tijd heb ik weer last van misselijkheid, minder eetlust en mijn concentratie is nu helemaal weg. Ook ben ik bijna de hele dag duizelig en heb hoofdpijn/schedelpijn. De hoofdpijn zit echt in mijn hele schedel, maar met name aan de linkerkant (de plek waar ik in maart op gevallen ben). Deze hoofdpijn/schedelpijn is ook bijna altijd aanwezig en treedt dus niet alleen op bij springen, langsrazend verkeer, etc.. Ik ben voor mijn klachten al twee keer bij de neuroloog geweest, maar volgens hem moeten de klachten vanzelf verdwijnen. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn want ik word echt wanhopig. Ik begin mij zo langzamerhand af te vragen of ik toch geen schedelbreuk of iets dergelijks heb opgelopen, ondanks dat ik niet bewusteloos ben geweest.

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren