© 2024 solvo B.V.

Komt dit wel váker voor? Verkeerde diagnose wordt na ruim 14 jaar herzien...

Zelf heb ik in maart 1989 een ongeluk met mijn hoofd gehad. Zélf voelde ik wel dat ik naderhand ánders was dan vóór die tijd, maar om een héél láng verhaal súper-kort te houden... Na foto\\\'s etc. hiervan gemaakt te hebben was er \\\'niets\\\' te zien en zou het wel een kneuzing zijn... etc. etc. etc. Dit alles resulteerde voor mij in: de afgelopen 14 jaar:GGZ Nu had ik vanaf het begin al zoiets van; het zit dan misschien \\\'niet goéd tussen m\\\'n oren\\\', maar niét op déze manier maar dit kon ik met mijn moeite niét duidelijk maken. Afgelopen dinsdag (25 november 2003), door de zóveelste hulp-verlener..., gevraagd of het destijds wel goed bekeken was en dat het niet een beschádiging kon zijn i.p.v. \\\'GGZ\\\'. Na ruim 14 jaar zal ik nu weer een afspraak gaan maken bij de neuroloog, waar ik maandag een verwijsbrief/kaart voor zal krijgen... dit had 14 jaar éérder gemoeten... Ik zou nu wel gráág eens willen weten of een ander hier óók iets in herkent. Met vriendelijke groet, Anty


Hoi Anty, Ik loop al 10 jaar rond met rugklachten de ene keer erger dan de andere keer. Na drie huisartsen (door verhuizingen) versleten te hebben, waaronder er een zonder te kijken direct zei dat ik maar een psycholoog moest opzoeken, nu eindelijk (vanmorgen) een verwijsbrief naar de neuroloog. De pijn die tot nu toe altijd tussen m'n oren zat, wordt door m'n nieuwste huisarts (ook na verhuizing) eindelijk erkent. Ik heb dan ook nu al 10 weken last van rug met de nodige bijbehorende klachten die niet verminderd, maar erger lijkt te worden. Maar goed, wat ik wil zeggen, heerlijk hè, als je klachten in ieder geval onderkent worden! Nu maar hopen dat ik geen beschadigingen heb opgelopen de afgelopen 10 jaar en dat het voor jou na 14 jaar ook mee valt... Sterkte ermee, Groetjes, Jopie

label.Geplaatst op 2003-12-02 16:44:44

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren