© 2024 solvo B.V.

Krachtverlies in mijn linker arm, en een onderontwikkelde spier in mijn hand

Ik ben Andre 27 jaar oud en vader van een dochtertje. Ik heb sinds mijn hele leven al een afwijking aan mijn hand (kromme pink) waar ik geen controle over heb, kan alleen strekken maar niet tegen mijn ringvinger leggen. en een spier die nog geen 1 mm. dik is tussen mijn duim en wijsvinger. nu heb ik sinds 6 maand ook nopg een krachtsverlies in mijn linkerarm. Ik heb nu de kracht van een vrouw van 70 met reuma???? verder ben ik gezond. heeft iemand dit of weet iemand hier iets van laat het me a.u.b. weten want ik kom er niet uit en mij neuroloog ook niet. Groetjes een bezorgde andre


Beste Andre, ik ben 1e jaars fysiotherapie student en toevallig ben ik op dit moment er veel bezig met neurologische aandoeningen. Jouw symptomen klinken mij heel bekend, krachtsverlies en dystrofie (verminderde doorvoeding) zijn bekende verschijnselen. Wat ik apart vind ik dat je neuroloog er niets mee kan... misschien kan een fysiotherapeut je verder helpen, want ik denk niet dat er operaties oid nodig zijn. Ik zou het proberen! Succes!!

label.Geplaatst op 2004-03-17 15:01:54

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren