© 2024 solvo B.V.

Littekenweefsel na hernia operatie

hallo hier een berichtje van rene,mijn vraag was wie heeft er ervaring met litteken weefsel,na een hernia operatie nu ruim een jaar tobben en de nodige injecties verder ben ik nog geen stap verder. WIE KAN MIJ VERDER HELPEN mvg rene. renee.roon@12move.nl


ben in 1989 aan hernia geopereerd na een paar mnd kreeg kwam de pijn terug,heb toen weer een foto laten maken en de uitslag was,er zat heel veel littekenweefsel,ben toen in mrt 1990 (10 mnd) later weer geopereerd en hebben ze alle littekenweefsel weg gehaald heb geen last weer gehad, ben nu inmiddels 5 keer aan de rug geholpen maar geen littekenweefsel teruggehad

label.Geplaatst op 2005-03-13 21:33:19

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren