© 2024 solvo B.V.

Lyrica

hallo ik ben zoo,n 2 jaar geleden begonne met lyrica eerst nam ik 25 mg 2 keer per dag na een tijdje 50 mg 2 keer per dag dat ging ook ff nu neem ik na een paar verhogingen 2 x 225 mg en dat wordt nog verhoogd naar 600 mg per dag wat ik erg vindt is de spraakstornis wat ik er door krijg nu ik zoo,n hoge dosering neem loop ik de hele dag met een flauw gevoel en honger ik moet dan ook eten anders kiep ik om wie heeft een tip voor me ik voel me er niet goed bij maar de pijn die ik heb is ook weer te erg om te zeggen ik stop ermee .............. ppfffttt groetjes kwebbeltje


waartegen neem je het eigenlijk?

label.Geplaatst op 2007-07-05 12:36:16

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren