© 2024 solvo B.V.

Medicijn gabapentine

hallo,ik heb voor de pijn van de pijnpoli gabapentine gekregen,maar ik durf het niet in tenemen,ik moet mij regelmatig bewegen,omdat ik een 3dubbele enkelbreuk heb gehad,kan ik onmogelijk op het bed blijven liggen,zie veel bijwerkingen in de bijsluiter,ik wil niet duf zijn, wie heeft er ervaring met die medicijn,ik zou het graag willen weten,ik krijg straks een scootmobiel.vr,gr,tijdloos


Hallo tijdloos, ik gebruik Gabapentine al meer als een jaar en ben er zeer tevreden over. Wel is het zo dat ik met elke keer verhogen nu op bijna de maximale dosis zit. De bijwerkingen zoals duf worden zijn inderdaad waar, maar bij mij is dit maar van hele korte duur, je kan het in mijn geval beschrijven als even flink moe worden, en je even eroverheen zetten, naar buiten gaan en frisse neus halen bijvoorbeeld, dan is dat gevoel zo weg. Ik weet niet wat de dosis is die je nu hebt, maar het bewegen gaat gewoon, daar heof jij je geen zorgen over te maken met een kleine dosis. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt,en veel succes met je enkel, groetjes, Mia

label.Geplaatst op 2009-07-12 13:22:55


hallo, Ik slik nu al ongeveer 2 jaar Gabapentine en heb totaal geen last van bijwerkingen als dufheid het medicijn werkt wel goed bij mij als zenuw blokkade hopelijk heb je hier wat aan

label.Geplaatst op 2009-09-10 21:43:46

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren