© 2024 solvo B.V.

Meralgia Parasthetica

Al ruim 20 jaar heb ik last van doof en branderige pijnen in beide boven-benen, kan ongeveer 1 tot 2 km.lopen en daar begint de pijn weer. Met rust gaat het wel weer. Soms ook bij het zitten en liggen, moet dan even de benen strekken. Het gevoel is net een open wond die langzaam geneest en dichttrekt. Diverse neurologen hebben mij gezien, behandeld met medicijnen, MRI. De laatste Arts-Manuele geneeskunde, heeft mij diverse malen een Cortison-injectie gegeven. Is hier een andere oplossing voor?... Met vr,groet.


Hallo, Ik heb goede ervaringen met Shiatsu. Dit is drukpuntmassage. Het kan zijn dat er blokkades in je lichaam zitten, waardoor je dit soort klachten krijgt. Een shiatsutherapeut kan je hele lichaam behandelen en aanvoelen wat er is. Let wel op wie je hiervoor benaderd. Een shiatsutherapeut die aangesloten is mij de Nederlandse Verening van Soma Therapeuten is een erkent therapeut die voldoet aan alle eisen en ook de nodige diploma\'s heeft. Probeer het eens! Baat het niet; dan schaadt het niet! Met vriendelijke groet, Apriltje

label.Geplaatst op 2012-02-05 18:26:19

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren