© 2024 solvo B.V.

Migraine

Ik heb de afgelopen 5 dagen 7 migraine aanvallen gehad. Eerst kreeg ik Imigran in tabletvorm maar ik had zo\\\'n maagzuur, dan schijnt het niet te helpen. Toen kreeg ik een neus spray en Diclovenac zetpillen en dat helpt wel heel goed maar nu heb ik vochtophoping in mijn benen en heel erg last van mijn dikke darm en voel me nog erg moe. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij verder advies geven groetjes Stokkie


Hoi Stokkie, wat je zou kunnen vragen ,en proberen, zijn Immigran injectie´´s. Het is niet gezegd ,omdat je maagzuur kreeg van de tabletten ,dat je ook last hebt van de injectie´s. Als je migraine hebt is je maag al gevoelig bovendien. Diclofenac kan de maagklachten alleen maar verergeren trouwens. De injectie´s kun je zelf zetten, bij mij werken ze perfect. Hopelijk heb je hier iets aan, sterkte Kitten

label.Geplaatst op 2004-06-12 17:32:36


De injecties worden door veel artsen liever niet voorgeschreven, liever de zetpillen..of bijvoorbeeld een ander middel wat ook tegen de aanvallen werkt, bijvoorbeeld Naramig. Als je meer dan 3 aanvallen per maand hebt en hier ook Imigran voor gebruik lok je je aanvallen zelf uit door overmatig gebruik. Bij meer dan 3 aanvallen per maand ( geen lichte aanvallen die zonder middel tegen migraineaanvallen doorstaan kan worden) wordt er overgegaan op een profylactische therapie..

label.Geplaatst op 2004-12-02 20:59:10

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren