© 2024 solvo B.V.

Migraine

Hallo ik heb altijd 1 keer per week een migraineaanval.Ik gebruik altijd saridon, maar de laatste tijd wordt ik ook misselijk van als ik een zware aanval heb.Dan helpt Saridon niet en ook niet meer tegen de hoofdpijn.Moet ik dan naar de huisarts gaan om medicijnen daarvoor te krijgen?Ik heb wel een keer ergens medicijnen voor gehad, maar niet voor migraine, maar daar werd ik heel moe van en dat is lastig want ik studeer. groetjes shanina


Als je zovaak een migraine aanval hebt, lijkt het me zeer raadzaam om eens naar je huisarts te gaan. Die kan je de juiste medicijnen voorschrijven, ook tegen misselijkheid. En misschien komen jullie er ook achter wat de oorzaak is van die wekelijkse aanvallen. Sterkte!

label.Geplaatst op 2003-05-24 12:09:36


hoi ik heb zelf ook last van migraine gehad en een vriendin van mij heeft het ook. We hebben allebeide imigran en dat bevalt goed.

label.Geplaatst op 2003-06-22 16:48:38


Ik heb al een tijdje immigran gebruikt alleen het gevaar is dat je te veel gebruikt dan roept het aanvallen op. In december had ik per dag 2 immigran en elke dag migraine toen ben ik naar de neurloog gegaan heb ik helemaal geen medicijnen meer gebruikt ik had ook een zeer hoge bloeddruk heb was gewoon uit de hand gelopen met medicijnen dus pas op

label.Geplaatst op 2003-06-23 16:01:40


maar wordt je van immigran niet moe van want, ik heb al eens medicijnen voor migraine gehad en daar werd ik harstikke moe van

label.Geplaatst op 2003-06-23 18:48:42


ik ord niet moe van immigran, maar ik vind wel dat het medicijn zwaar op de maag ligt. ik heb nu al een hele tijd geen migraine meer gehad. Toen ik immigran nog gebruikte, nam ik vaak de immigran in en ging dan even op bed liggen. meestal was de aanval na een half uur tot een uur (meest) weg. Een vervelende bijwerking dit ik had was dat ik een klemmend gevoel op de borst kreeg. dit stond ook in de bijsluiter. dit voelt soms wel eng, maar dit verdwijnt ook weer snel. volgens mij kun je op apotheker.nl uitgebreide info vinden over immigran. Veel succes/sterkte.

label.Geplaatst op 2003-06-29 11:08:48


Hallo, Ik heb ook migraine en ik er een keer voor naar de dokter geweest omdat ik sinds kort in het ziekenhuis werk. Ik had al een aantal keer een aanval op het werk gehad en vond het toch lastig als ik een aanval had, dan moest ik naar huis...Ik heb nu van de dokter imigran gehad zoals meer mensen dit aan geven in de reacties...ik moet het nog gaan proberen maar ik zou je zeer aanraden om toch naar de huisarts te gaan en te vragen voor medicijnen. succes ermee!!! groetjes Halloweengirl666

label.Geplaatst op 2003-10-31 15:01:23


Hallo allemaal, Ik las jullie stukjes over imigran en maagklachten, je zou eventueel imigran in zetpilvorm kunne proberen. En bij misselijkheid van een migraine aanval eventueel primperan kunnen gebruiken. Veel succes! Groetjes, Tinq

label.Geplaatst op 2003-12-18 23:36:36

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren