© 2024 solvo B.V.

Migraine

Hallo ik heb altijd 1 keer per week een migraineaanval.Ik gebruik altijd saridon, maar de laatste tijd wordt ik ook misselijk van als ik een zware aanval heb.Dan helpt Saridon niet en ook niet meer tegen de hoofdpijn.Moet ik dan naar de huisarts gaan om medicijnen daarvoor te krijgen?Ik heb wel een keer ergens medicijnen voor gehad, maar niet voor migraine, maar daar werd ik heel moe van en dat is lastig want ik studeer. groetjes shanina


Als je zovaak een migraine aanval hebt, lijkt het me zeer raadzaam om eens naar je huisarts te gaan. Die kan je de juiste medicijnen voorschrijven, ook tegen misselijkheid. En misschien komen jullie er ook achter wat de oorzaak is van die wekelijkse aanvallen. Sterkte!

label.Geplaatst op 2003-05-24 12:09:36


hoi ik heb zelf ook last van migraine gehad en een vriendin van mij heeft het ook. We hebben allebeide imigran en dat bevalt goed.

label.Geplaatst op 2003-06-22 16:48:38


Ik heb al een tijdje immigran gebruikt alleen het gevaar is dat je te veel gebruikt dan roept het aanvallen op. In december had ik per dag 2 immigran en elke dag migraine toen ben ik naar de neurloog gegaan heb ik helemaal geen medicijnen meer gebruikt ik had ook een zeer hoge bloeddruk heb was gewoon uit de hand gelopen met medicijnen dus pas op

label.Geplaatst op 2003-06-23 16:01:40


maar wordt je van immigran niet moe van want, ik heb al eens medicijnen voor migraine gehad en daar werd ik harstikke moe van

label.Geplaatst op 2003-06-23 18:48:42