© 2024 solvo B.V.

Moeite met glaasjes drinken dragen i.v.m. trillingen arm!!!

Vanaf juni 2004 ben ik bekend met epilepsie. Ik kreeg twee toevallen, de grande mal. Van de neuroloog heb ik na de tweede meteen medicatie gekregen en wel Depakine chrono 500 mg voor 2 dd 1 tab. Hiermee gaat het goed. Ik was zo blij, want de neuroloog had me gezegd als alles stabiel bleef dat ik eind dit jaar eigenlijk stoppen mag met de medicatie. Maar ja, sinds een goed jaar merk ik dat ik niet eens meer twee glaasjes tegelijkertijd kan dragen want dan gaat mijn arm trillen en moet ik het neerzetten. Vaak gaat er ook drinken overheen. Dan voel ik me zo rot. Ik moet dan met twee handen een glas drinken dragen. Ik vind dit heel vervelend en ik weet niet wat ik er aan kan doen. Weet iemand hier iets voor? Ik heb ook geen afspraak meer met de neuroloog omdat de huisarts me nog alleen herhaalmedicatie voorschrijft. Ik hoop op reacties!


Ga (via de huisarts) terug naar de neuroloog zou ik zeggen! Laat alles opnieuw bekijken en wie weet wordt het dan opgelost of in ieder geval duidelijk wat er aan de hand is. succes

label.Geplaatst op 2007-05-11 12:43:09


Dit is echt een bijwerking van de depakine. Ik zou even contact opnemen met de poli-assistente van de neuroloog waar u bij loopt en vragen of hier iets aan gedaan kan worden. met vriendelijke groet en sterkte, rota

label.Geplaatst op 2007-05-15 16:09:05

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren