© 2024 solvo B.V.

Nek artrose

L.S. Sinds 1998 heb ik last van mijn nek en schouders en dat gaat gepaard met pijn in de nekwervels en de schouders tot tintelingen in de vingers.Ik heb diverse fisio en manuele therapieen gehad,maar dat hielp alleen tijdelijk.De laatste maand heb ik een MRI en Ct scan gehad waar de neuroloog zegt dat het artrose is in de nekwervel en dat een operatie onvermijdelijk is.Ik ben door de neuroloog door verwezen naar de neurochirurg en die kan geen garantie geven dat het met een operatie goed komt. Ik ben eigenlijk tegen een oparatie omdat ik het een gevaarlijk gebied vind om te opereren.Zijn er andere methoden of geneesmiddelen om dit draagbaar te maken? gaarne een advies. Bij voorbaat mijn dank. Mvg,pam


hallo pam ikzelf heb ook artrose hetzelfde als jy zit op eenmri scan te wachten laat je wel weten hoe het afloopt het zal nog wel een week of twe duren ze kykken by my ook of het iets met kanker te doen heeft nou laat het je wel weten

label.Geplaatst op 2004-10-31 20:36:37


er is momenteel een recalme op tv voor onderhoud van gewrichten. Het medicijn komt uit het akternatieve circuit (waar het al jaren bekend is) en is wetenschappelijk onderzocht, blijkt echt te helpen. klinische verschijnselen nemen af en de voortschreiding van de atrose komt tot stilstand. het medicijn bestaat uit haaienkraakbeen en gepulverde schelpen van zeediertjes. De naam van het medicijn is me even ontschoten. Ik heb thuis nog ergens een artikel overliggen, maar kan ik in de chaos niet terug vinden. Als ik het heb gevonden, zet ik dat er wel even bij. Succes ermee!

label.Geplaatst op 2004-12-22 23:07:52


hoi Pam, kwam nu pas op dit forum. zou graag vernemen hoe 't nu met je gaat en of je een operatie hebt gehad; heb nl. ook erge artrose, echter wat mij verteld werd is dat er nooit geopereerd wordt, want aan slijtage kan men nix doen. dus vroeg me af hoe het eigenlijk zit. succes Jaëljah

label.Geplaatst op 2007-03-07 18:13:27


hoi, Heb je de naam van dat geneesmiddel tegen atrose al gevonden? Gr.pam

label.Geplaatst op 2007-03-07 19:39:17


hallo jaeljah, Met mij gaat het redelijk goed en gebruik glucosamine tabletten.de pijn is niet weg maar er is mee te leven. gr,pam

label.Geplaatst op 2007-03-07 19:43:41


Ik heb ook artrose in mijn nek en nu willen ze omdat ik zenuwpijn heb in mijn arm een blokade in spuiten heeft iemand daar van gehoord

label.Geplaatst op 2007-03-08 12:15:58


hallo sjd, Heb je de naam van het medicijn al gevonden? Mvg.pam

label.Geplaatst op 2005-03-12 15:28:19

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren