© 2024 solvo B.V.

Nekhernia

Mijn man heeft na een ctscan te hebben gehad te horen gekregen dat hij een nekhernia heeft. Hij heeft pas een ongeluk gehad met de vrachtwagen en wij vragen ons af of dat daardoor kan komen of dat het er al gezeten heeft.Hij heeft nu pas klachten. Wie weet hier antwoord op?


hoi marijke het kan allebei het kan zijn dat door de aanrijding de hernia is ontstaan maar het kan ook zijn dat hij al langer daar zat en nu lastig begint te worden of door de klap erger is geworden geloof niet dat je daar echt achter kunt komen wel kan ik je een goeie arts in belgie aan raden dr croese in brasschaat hij heeft mij ook er vanaf geholpen want in ned wilde niemand eraan beginnen. ik ben gelukkig dat ik het gedaan heb hoor ben een heel ander mens geworden. mijn nek hernia zat tussen c3 en 4 komt zelde voor dus als meer wilt weten of als ik je nog ergens mee kan helpen mail me dan ff goed groetjes en heel veels sterkte

label.Geplaatst op 2008-05-11 00:56:40

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren