© 2024 solvo B.V.

Nervus???

Weet iemand hier iets over .Loop al 3 jaar met evenwichtklachten .Nu ben ik doorgestuurt door de kno arts naar de neuroloog. Die heeft me onderzocht en zag achter in me nek(volgens mij noemde hij het NERVUS.Was volgens hem een verwijde ader of zo iets .Ik begreep het niet goed .Dat kon behandelt worden door middel van injecties.Moet 7 april terug voor de uitslag van de mri scan en verdere behandeling.Heeft iemand hier wel eens over gehoort of kan me er iets meer over vertellen . Volgens hem heeft me evenwichtklachten hier niks mee te maken .Maar ik ervaar wel degelijk dat me evenwicht met dat zelfde punt inverbinding staat .Maar ja dat is mijn woord tegen het zijne (helaas). Groetjes Ingrid>>>>>>>>


Nervus betekent niets anders dan zenuw. Verder heeft je nek uiteraard niets te maken met je evenwicht. Je evenwichtsorgaan zit in je binnenoor, niet in je nek. En wat hij gaat doen: geen idee. Vraag dit gewoon! Daar is de arts voor.

label.Geplaatst op 2003-06-28 21:02:03

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren