© 2024 solvo B.V.

Neurologie en verandermanagement

Beste bezoekers, Ik ben bezig met het schrijven van een scriptie. Het gaat over de fysiologische reacties in de hersenen die opspelen bij veranderingen in een organisatie. Denk hierbij aan verschillende emoties die opspelen bij veranderingen zoals weerstand, motivatiegebrek, tegenwerken enz. Nu ben ik op zoek naar literatuur dat beschrijft wat er daadwerkelijk in de hersenen gebeurd als er emoties getoond worden. Hoe zou empirisch onderzoek ook kunnen bijdragen aan dit geheel? Kan iemand mij verder helpen?

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren