© 2024 solvo B.V.

Neurologische testen en mri gehad

Hallo allemaal, Ik heb n.a.v. 5x uitval van benen met 1x fractuur aan heiligbeen als gevolg, vorige week een 1e onderzoek bij neuroloog gehad. Ik moest allerlei testen doen en hij zei dat in elk geval de coördinatie totaal verstoord was, ook kon ik met links en rechts mijn wijsvinger niet op de punt van mijn neus brengen met gesloten ogen. Er werd iets in mijn linkeroog gezien wat ergens op kon duiden maar de arts wilde nog niks concreets benoemen want hij denkt aan verschillende aandoeningen. Daarna heb ik dus een MRI- scan gehad en bloedonderzoek. Aankomende dindsdag moet ik weer terug. Vind het best wel een beetje spannend. Ik heb vaak ook hoofdpijn, wazig zien, abnormaal moe, uitval van benen(plotseling)en gewrichtspijnen, ben 41 jaar. Wie herkent mijn verhaal?

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren