© 2024 solvo B.V.

Neuropathie

Ik heb in 2003 een neuropathie doorgemaakt, verlamd vanaf mijn navel, 2 weken opgenomen geweest. En uiteindelijk heb ik dan een neuropathie doorgemaakt volgens de heren doktoren. Maar nu na 4 jaar heb ik nog steeds heel veel restverschijnselen en veel pijn. Heb heel veel moeite met lopen en mijn benen belasten is ook erg moeilijk. Ik slik een heleboel medicijnen tegen de pijn, Zaldiar, ibuprofen, plaqunil en soms ook nog paracetamol. Zonder die pillen kan ik gewoonweg niet functioneren, maar de pijn in mijn voeten komt er 9 van de 10 keer doorheen. Mijn voeten zijn over gevoelig en kou en vocht in de lucht zijn echt funest voor me. Ik krijg mijn voeten en benen ook niet meer warm. Als ik al iets meer doe dan gewoon kleine stukjes lopen, moet ik daar voor 3 a 4 dagen boeten, met helse pijnen. Volgens de neuroloog moet ik hiermee leren leven, maar ik weet even niet meer hoe. Wordt na 4 jaar echt gek van de pijn iedere dag. Ik loop ook al 4 jaar wekelijks bij de fysio maar die kan ook niet veel voor me doen, alleen elke week mijn benen soepel te houden. Mijn vraag ik eigenlijk of er buiten al die pillen die ik slik, dat volgens niet goed is voor mijn maag, toch nog een ander alternatief is om die helse pijnen te behandelen. Ik heb de hele dag het idee dat er duizendemessen in mijn voet worden gestoken, ik weet anders niet hoe ik die pijn moet omschrijven. En ik hoop echt dat iemand een oplossing voor mij heeft.


het voeten verhaal van jou klinkt als mijn armen verhaal, allerlei onderzoeken gehad, niks te vinden totdat ik doorgestuurd werd naar weer een andere arts, bleek na een onderzoek van 3 minuten dat hij wist wat het was. 5 jaar onderzoek later dus. Neuropathie Compressie Syndroom. Een erg onbekend iets daar vele artsen dit niet kenden. Ik heb in augustus een behoorlijk zware operatie gehad, maar met een hele verbetering, nu mijn linkerarm nog. Over deze aandoening is zelfs op het internet bijna niets te vinden, toevallig kwam ik op deze site terecht. Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

label.Geplaatst op 2008-11-19 14:36:00

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren