© 2024 solvo B.V.

Onderdruk hersenen

Hallo, Normaal heb ik een hoge druk in mijn hersenen, maar na een lekkage van een lumbaalpunktie loopt het vocht nu weg via mijn rug. Ze hebben al een zgn. bloodpatch gegeven maar die heeft niet gehouden. Hoe laag kan je druk eigenlijk worden? Want het is ondertussen een maand geleden en ik kan haast niets zonder mijn hoofd bijna gelijk met de rest van mijn lichaam te houden. Het enige wat de artsen nu doen is mij volproppen met pijnstillers en hopen dat het uit zichzelf heelt... Maar dat kan toch nooit goed zijn? Wie weet hier wat meer van en kan mij helpen! Greetz, Esther.


Hoi Essie, Leuk om je hier tegen te komen, al is de reden daarvoor beduidend minder! Ook nog steeds niet genezen van je intracraniele hypertensie dus... Dat spijt me erg meid! Hopelijk voel je je snel weer beter. Claudia

label.Geplaatst op 2004-06-02 11:28:43

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren