© 2024 solvo B.V.

Ongecontroleerde beweging van de arm

Mijn naam is Angelika, ik woon in Debredcen Hongarije ik ben 18 jaar oud en ik hoop dat u mij kunt helpen omdat ik in mijn land de hoop heb opgegeven op een juiste diagnose betreffende mijn probleem . Ik wil u vertellen dat tot mijn achtste jaar een onbezorgde kindertijd heb gehad, en na mijn achtste jaar leef ik in een hel. Ik zal direct beginnen met het vertellen van mijn probleem die mijn leven aan het verwoesten is. Toen ik acht jaar oud was bezocht ik een muziekschool waar ik dwarsfluitles kreeg wat ik overigens erg leuk vond en waar ik ook goed in was. Na het volgen van deze lessen volgde het examen daar is mijn probleem ontstaan, tijdens dit examen waren er veel mensen aanwezig die naar mij keken waardoor mijn arm heftig begon te schudden en ik kon mijn arm niet onder controle krijgen wat ik ook probeerde u begrijpt wel dat ik het examen en de school zonder diploma heb moeten verlaten wat mij veel verdriet heeft gedaan. Dit was de eerste keer dat mijn arm begon te schudden en dit is tot op de dag van vandaag nog het geval, er gaat werkelijk geen dag voorbij dat mijn arm niet schud, en het maakt mij wanhopig. Ik ben in mijn land bij artsen geweest die mij niet konden helpen en er geen verklaring voor hadden. Ik schijf u hierbij dat het schudden van mijn arm heviger word als ik mij kwaad maak of als er veel mensen op mij letten. Mijn moeder heeft het zelfde probleem maar in veel mindere mate, en bij haar is het ontstaan tijdens haar werk als klerk, nadat mensen haar vertelden dat zij sneller moest gaan typen en op haar lette, zij had toen de leeftijd van veertien jaar. Heeft iemand een soort gelijk probleen en wat mankeer ik? Is er een middel wat mij kan helpen ik ben werkelijk ten einde raad, als u mij iets hierover kunt vertellen zal ik u eeuwig dankbaar zijn. Angelika


mijn zus heeft na gebruik van medicijnen ook bewegingklachten gehad en heeft nu zelf een site gemaakt over tardieve dyskinesie misschien herken je hier iets in http://home.casema.nl/roo00084/

label.Geplaatst op 2007-09-28 10:44:42


Wat naar is dit voor jou. Was je erg nerveus tijdens het optreden want dan kunnen er ook ongecontroleerde bewegingen ontstaan. Als dit eenmaal ontstaat en je let er steeds op kom je in een vicieuze cirkel, misschien dat er daardoor geen reden voor dit trillen is gevonden. Uit je mail blijkt tevens dat hoe meer druk er ontstaat hoe meer ongecontroleerde bewegingen er zijn. Misschien heb je meer baat bij b.v. een psychotherapeut of daarop lijkend hulp,praat er eens met je huisarts erover. Sterkte.

label.Geplaatst op 2007-09-29 22:26:38

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren