© 2022 solvo B.V.

Ongelukje gehad, nu nog steeds klachten!

Beste Mensen, Voor 5 weken terug heb ik een ongelukje gehad waarbij iemand op mijn nek is gevallen. Nu heb ik nog steeds klachten: Hoofdpijn, nekpijn, moeite om te concentreren, snel moe (en dus ook veel slapen) en soms ga ik ook heel wazig zien en soms zie ik self dubbel. Ik ben bij de 1e hulp geweest en tioen hebben ze foto\'s gemaakt van mijn nek, want daar had ik toen last van. Ze zeiden dat er niks aan de hand was alleen gekneusd. Vorige week ben ik bij de huisarts geweest omdat klachten bleven aanhouden. Hij zegt dat mijn spier beschadigd is. Ik moet nu rustig aandoen en als het over drie weken niet beter gaat moet ik terug komen. Maar ik maak me toch een beetje zorgen over die hoofdpijn, want die is gewoon continu aanwezig, en soms zo erg dat ik ga dubbelzien. Hebben jullie tips, of enig idee wat er nog meer aan de hand kan wezen? Groetjes van Mij

kan misschien ook whiplash zijn,soortgelijke klachten lijken het wel

label.Geplaatst op 2003-11-06 14:28:41

BESTE JESSY WAARSCHIJNLIJK HEB JE EEN WIPHLASH OPGELOPEN. NEEM JE KLACHTEN SERIEUS, WANT ER STAAT JE DAN EEN HELE LANGE WEG TE GAAN. GA NAAR EEN NEUROLOOG, LAAT RONTGENFOTO EN SCAN MAKEN. ALS JE NAAR DE FYSIO WORDT GESTUURD, NIET DOEN!!! DIE MAAKT HET ALLEEN MAAR ERGER. JE HEBT WAARSCHIJNLIJK ZOVEEL BESCHADIGT :ZENUWEN EN SPIEREN!!! DAT EEN PIJNPOLI DE OPLOSSING VINDT!!! MAAR EERST MOET JE VEEL RUST HOUDEN EN ALLES OP SCHRIJVEN. VOORAL JE BEPERKINGEN EN KLACHTEN!!! BESTE MET JE ...QUESTRA

label.Geplaatst op 2004-10-23 00:48:32

Hallo Jessie, Zelf heb ik in maart 1989 een ongeluk met mijn hoofd gehad. Zélf voelde ik wel dat ik naderhand ánders was dan vóór die tijd, maar om een héél láng verhaal súper-kort te houden... Na foto\'s etc. hiervan gemaakt te hebben was er \'niets\' te zien en zou het wel een kneuzing zijn... etc. etc. etc. Dit alles resulteerde voor mij in: de afgelopen 14 jaar: GGZ Nu had ik vanaf het begin al zoiets van; het zit dan misschien \'niet goéd tussen m\'n oren\', maar niét op déze manier maar dit kon ik met mijn moeite niét duidelijk maken. Afgelopen dinsdag (25 november 2003), door de zóveelste hulp-verlener..., gevraagd of het destijds wel goed bekeken was en dat het niet een beschádiging kon zijn i.p.v. \'GGZ\'. Laat je (dus) niet naar \'verkeerde\', niet voor jouw toepasbare instelling o.i.d. sturen... Hoop mdat je wat aan mijn berichtje zal hebben! Na ruim 14 jaar zal ik nu weer een afspraak gaan maken bij de neuroloog, waar ik maandag een verwijsbrief/kaart voor zal krijgen... dit had 14 jaar éérder gemoeten... Met vriendelijke groeten en beterschap, Anty

label.Geplaatst op 2003-11-29 13:08:47

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren