© 2024 solvo B.V.

Pijlnike pols 2

hallo, ik heb eerder een bericht geschreven over mijn pols. Ik ben toch maar naar de ha gegaan en die constateerde dat ik een kleine ontsteking aan mijn pees buis heb. heb nu een brees om en heb ontstekings remmers gehad. maar ben alleen benieuwd hoelang ik het moet gebruiken. groetjes


peesweefsel is slecht doorbloed. Daardoor duurt een herstel vaak lang. Mijn advies: géén ontstekingsremmers, 4x (20minuten)daags een warme pakking erop en masseer de pijnlijke plek na de warmte pakking voor 15minuten. Dit kan eenvoudig door met een topje van een vinger, bijvoorbeeld je wijsvinger of middelvinger, kleine cirkeltjes op de pijnlijke plek te geven (rustig de druk opvoeren/mag licht pijnlijk zijn). Gebruik de brace om extreme uitslagen van de pols te voorkomen (bijvoorbeeld dragen tijdens werk/huishouden ed). Niet gebruiken tijdens rust (bij het eten, tv kijken, lopen, ed)

label.Geplaatst op 2004-12-22 23:14:01

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren