© 2024 solvo B.V.

Pijn in drain (waterhoofd)

Ik heb sinds enkele dagen pijn in mijn drain, ik ben namelijk geboren met een waterhoofd. Ik ben in 95 voor het laatst geopereerd. En had toen nergens last van. In 2000 begon de pijn langzaam aan even terug te komen. Toen zijn er bij mij foto\'s gemaakt, en bleek de drain vergroeid te zijn in mijn schedel. Nu heb ik sinds een week ongeveer weer pijn in me drain. Voel mij hierdoor ook niet helemaal lekker en zie af en toe wazig. Nu ben ik afgelopen week bij de neuroloog geweest, en die heeft gedrukt op de ventrikel (pompje). En zei dat deze wel goed werkt. Maar kan het duidelijk zijn waar deze pijn vandaan komt. Zit de drain verstopt of iets dergelijk. Het is uiteraard moeilijk om via die forum te kunnen kijken wat het probleem is, maar hebben jullie een klein idee wat het kan zijn.


hallo Ottertje, Toch terug naar je arts,juist ook omdat je pijn hebt EN wazig ziet. Je moet zeker weten of er iets aan de hand is of niet sterkte Noah

label.Geplaatst op 2004-04-29 11:48:18


Ik heb zelf ook een waterhoofd gehad die ik ongeveer op mijn 15e kreeg, misschien nig wel eerder. Heb er ongeveer 2 jaar mee rondgelopen voordat ze wisten wat het was. IOk ben u geopereerd, maar bij mij hebben ze geen grain geplaast. Ze hebben een gaatje gemaakt in mijn hersenvlies. Dit kan niet bij iedereen, maar misschien kan je het met je arts bespreken. Ik hoop dat alles goed komt, want ik weet zelf hoe het is om ermee rond te lopen. Groetjes en sterkte

label.Geplaatst op 2005-04-08 13:34:26


Nu moet ik dinsdag weer naar het ziekenhuis, voor een CT. Maar ik ben bang dat er niks gevonden zal worden, want dit was de vorige keer ook zo.

label.Geplaatst op 2004-04-30 21:17:35

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren