© 2024 solvo B.V.

Pijn in re-lies en heup, SI-gewricht en onderrug

Sinds vorig jaar sept. heb ik last van een blokkerende heup ofzo. Traplopen geen probleem, maar gewoon lopen wel. De pijn zit voornamelijk in de re-lies en heup en volledige onderrug. Ook pijn bij SI-gewricht en de aanhechting van spieren. Verder doen overigens vrijwel alle gewrichten min of meer zeer. Reuma is het niet. Een hernia in rugwervels uitgesloten door MRI-scan. De rug is door vele oefeningen en fysio niet stijf meer en zelfs goed flexibel. Toch blijf ik die pijnlijke klachten houden. Kan iemand mij aub helpen? Fysio weet het niet meer en ik ga naar een revalidatie-arts, maar misschien weet iemand op dit forum hier raad mee. Groetjes, Jopie


hallo jopie ik had 20 jaar geleden pijnin li.knie paar jaar geleden pijn in rechterlies beiden fysio...langdurig..nu half jaar pijn rechtsonder in rug uitstralend naar re. bil nu naar manueeltherapeut geweest vanochtend en gekraakt moet woensdag weer ik hoop op goed resultaat en wil graag van de pijn afmijn s.i. gewricht zit helemaal vast te alng doorgelopen dus kapsel is geirriteerd van dat gewricht...dat kan wel paar weken duren voordat die pijn weg is zei de peut..awel tot mails

label.Geplaatst op 2004-08-26 12:15:09


Hoi Mattie, Ik hoop dat het bij jou werkt, ik loop al sinds febr 2x per week bij manueel en geen verbetering. Ik wil je niet ontmoedigen, maar neem iig de tijd, rust en beweging. Sinds vrijdag heb ik last van zgn pijn in staartbeen (kan niet normaal zitten, staan liggen of lopen, alsof ik heel hard op m'n stuitje ben gevallen wat niet het geval is. Ken jij dat gevoel en zo ja, weet jij wat tips voor me? Groetjes, Jopie

label.Geplaatst op 2004-08-30 13:43:00

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren