© 2024 solvo B.V.

Pijn/steken

Beste mensen, ik heb sinds een paar dagen aardig wat pijn in mijn rug. Het is als een soort mesensteek in het midden van de rug wat uitstraalt naar rechts. Maar soms s het ook alleen de rechter kant. Ik heb het bijna niet als ik zit. Wel als ik sta of wandel en zeker als ik mijn rug hol maak. net of er iemand met een mes loopt te porren in mijn rug. Rara wat zou dit kunnen zijn? Heeft iemand misschien een antwoord? m.v.g. Help.


Ik heb precies hetzelfde. Althans, zo begon het ook bij mij. Pijn in mijn rug bij lang lopen en staan. En dan vooral als ik daarna buk of mijn rug hol maak. Inmiddels ben ik 2.5 jaar verder en heb uitstraling naar mijn linkerbeen/voet.En kan ook al niet meer lang zitten. Ze weten niet wat het is. Heb alles al geprobeerd, fysio e.d. Zelfs mri-scan gehad. Niets te vinden. Wil nu misschien naar een pijnpoli stappen. Ik hoop dat het ooit over gaat in elk geval!

label.Geplaatst op 2006-09-07 10:17:40


Wat vreemd dat ze dan niet weten wat het is. Ik hoop maar dat het snel over gaat bij mij, en ook bij u want zo lange tijd pijn hebben is niet niks en zeker als je niet weet wat het is. Weet dan werkelijke niemand wat dit zou kunnen zijn? En zijn er nog meer mensen bekend met deze symptomen? Mensen reageer! en laat het ons weten. Bedankt voor u reactie. m.v.g. Help.

label.Geplaatst op 2006-09-07 19:55:15

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren