© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke pols

hallo, mijn naam is desiree feenstra en zit met een vraag. ik heb al een tijdje last van mijn rechter pols. Het zit namelijk aan mijn duimzijde aan de zijkant van mijn pols. Als ik daarop steun dan ga ik door het dak van de pijn maar als ik hem moet gebruiken dan heb ik daar geen last van tot heden. ik heb mijn pols nog nooit gebroken. ik wil wel naar de ha maar dan ben ik bang dat ik voorlopig niet meer mag werken ( klinkt wel stom he) dat ik rust moet houden. wie kan me vertellen wat het is en wie heeft het ook gehad. ik werk namelijk in een supermarkt achter de kassa misschien dat het daar door komt van de bewegingen. ik hoor het wel bedankt


hoi, misschien is er wel een peesje geirriteerd. maar ik denk dat het toch slim is om even naar de ha te gaan. en als je rust moet nemen, is heel lastig, maar toch nodig als je t goed wil laten genezen. en misschien wordt de pijn steeds erger dat je straks daardoor niet meer kan werken. nou succes verder! sandra

label.Geplaatst op 2004-10-12 21:03:28

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren