© 2024 solvo B.V.

Piramidaal en radiculair lijden

hallo! Ik ben een 22-jarige studente psychologie. Ik heb al 4 jaar last van vermoeidheid, moeilijkheden met wandelen (spierzwakte), drop attacks en onwillekeurige spiersamentrekkingen in benen. Deze klachten zijn sterk toegenomen gedurende die 4 jaar, waarbij rolstoelgebruik niet altijd uitgesloten kan worden. Mijn neuroloog heeft nu piramidaal en radiculair lijden vastgesteld. Hierbij gaf hij aan dat verschillende zenuwen en zenuwwortels aangetast zijn. De zenuwgeleiding is sterk vertraagd. In de aanvraag voor een NMR-scan van rug staat eveneens dat AVM niet uitgesloten is. Graag had ik geweten of iemand enig idee heeft wat dit zou kunnen betekenen. Allesinds bedankt!! groetjes!

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren