© 2024 solvo B.V.

Radiaal Tunnel Syndroom

Hallo allen, Vorige week werd ik wakker(04:00) met een enorme pijn aan mijn linkerbovenarm aan de triceps zijde. Deze pijn werd minder in de ochtend en ik ging gewoon naar mijn werk (systeemontwikkelaar). Die avond begon het weer pijn te doen en de nacht deed ik geen oog dicht. Daags erna naar de dokter die me Diclofenac (3x50gr) voorschreef en fysiotherapie. Volgens de fysiotherapeut (2 behandelingen) heb ik last van het radiale tunnelsyndroom. Daags erna weer geen oog dichtgedaan en weer naar dokter. Schreef nu nog Sarotex voor. Ik heb continu prikkelingen in de duim, deze worden erger bij gestrekte arm, handpalm wijzend naar beneden en vervolgens de hand naar me toe bewegen. Wat ik vreemd vind is dat ik conyinu veel bijn heb in het triceps gebied en niet aan de elleboog zoals bescreven bij dit syndroom. Heeft iemand hier een mening over?

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren