© 2024 solvo B.V.

Rugslijtage

wie weet nieuwe specialme. Tussen mijn L3 en L4 en L5 is de tussenwervel versleten.De rugenprik die ik jaarlijks kreeg werkt niet meer. nu zit ik thuis vanaf half nov.jl. met Tramadol 50mg. ik kan niet werken maar moet van de arbo dienst. ik heb uitstraling naar mijn been, en nu ook last van nek en schouder, en mijn rechterarm laat het steeds afweten door pijn. mijn vraag is er een oplossing?


carissa, dank je wel voor je uitleg. Ik woon in Baarn en loop in de mesos kliniek bij de pijn bestrijding dr. Besse, een prima arts maar ik vraag me zelf af is er een mogelijkheid om van de medicijnen af te komen. Ik voel me net een "junk". ik moest vorige week van mijn huisarts een dubbele dosis nemen en was 4 dagen van de wereld, dat ben ik toen maar gaan afbouwen. Een nieuwe ruggeprik zal nog wel op zich laten wachten, maar wat moet ik tot die tijd. Ik kan toch niet mijn hele verdere leven aan de tramadol blijven zitten? a.s vrijdag belt Besse me weer op voor een telefonisch consult, en dan kan ik wel weer mijn verhaal doen, in de hoop dat hij nu wel een idee heeft wat hij met me gaat doen. maar ik wordt er zo deperesief van, van al dat wachten. en dan een werkgever of arbo arts die je niet gelooft. gr. annemieke

label.Geplaatst op 2004-03-09 10:51:48

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren