© 2024 solvo B.V.

Stroomgevoel

Ik heb al twaalf jaar last van een continue stroomgevoel in mijn ledematen. Alleen wanneer ik slaap voel ik het niet. Voor de neurologen is het niet te verklaren. Krijg wel pergolide voorgeschreven, maar daar word ik duf, sloom en duizelig van. Ik kan al die jaren niet goed over iets nadenken en niet goed op iets concentreren. Ik ben constant in actie en in beweging om dat ellendige stroomgevoel weg te drukken: ik wil graag weer eens wat (innerlijke) rust. Wie heeft voor mij een verwijzing naar een reële oplossing? Help......ik kan er bijna niet meer tegen.


Kijk eens naar mijn posting over mijn klachten. Die zijn vergelijkbaar met die van jou PLUS nog tig andere klachten. Kun je voorstellen hoe gek ik word. Zit nog volop in "de molen", vrijdag is een EMG het volgende

label.Geplaatst op 2009-06-03 10:03:24

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren