© 2024 solvo B.V.

Symptomen licht in hoofd, tintelingen in handen / voeten, weg rijdt onder je uit

Hallo allemaal, Had rugklachten onder in rug, kreeg diclofenac voorgeschreven, heb deze 3x 1 tablet gebruikt, rugklachten waren daarna verdwenen. De 3de dag kreeg ik last van licht gevoel in het hoofd, later tintelingen in handen en voeten en dat als je in de auto rijdt, dat het lijkt alsof jij stilstaat en de weg onder je voorbij gaat... Niet prettig. Ben in november gestopt met medicatie voor epilepsie in overleg met neuroloog. Weet iemand wat dit zijn kan deze symptomen, of heeft iemand hetzelfde? Groetjes just_me.


Oh wat klinkt dit bekend. Maasr krijg te horen dat ik cvs heb en te druk in hoofd. En als verschijnsel heb ik ook dat je v oor stoplicht staat maar dat auto nog door rijdt. Brrrr. Dinie

label.Geplaatst op 2009-04-10 12:32:43


Laat eens je B12-spiegel meten. Een tekort aan B12 kan dit ook veroorzaken. Google maar op Addison-Biermer.

label.Geplaatst op 2010-04-06 14:57:19

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren