Tijdelijke uitval benen
hallo medics, Mijn moeder kreeg gisteren terwijl ze zat in een keer hevige pijn scheuten in haar benen vanuit haar rug tot haar enkels. Heb haar vervolgens bij haar hamstrings vast gepakt waardoor de pijn enigsinds weg ging. Toch had ze op dat moment hetgevoel dat ze niet kon bewegen. Daarnaast heeft ze al geruime tijd last van haar rug, hernia achtige klachten. Wat zou dit eventueel kunnen zijn en wat is hier aan te doen . Ook belangrijk is dat ze dokter vrees heeft. Hoogachtend Miguel Mattheijs .
je kan niet zeggen dat van mij het zelfde is maar mijn symptonen lijken er veel op ,ik heb een nek en een rug hernia maar jij hebt het over de rug . Links onder in mijn rug wat uitval in mijn rechterbeen geeft ook pijnscheuten .soms meerdere keren per dag ,wat kan je er aan doen, blijven bewegen niets forseren en ook rusten , pijnstillers gebruik ik maar mij is verteld dat soms de hernia vanzelf verdwijnt ,maar je kan als het langer dan 4 a 5 weken duurt of eerder als je ongerust bent naar de huisarts gaan . ik wens je sterkte