© 2024 solvo B.V.

Tinteling in handen en voeten

Hallo Ik heb sinds enige tijd een vervelend tintelend gevoel in mijn handen en voeten. Het begon eerst met tintelingen in mijn handen en na een tijdje begon het ook in mijn voeten. Het is zeer vervelend. De tinteling voel ik de hele dag door. Ook heb ik soms moeite met ademhalen. Dan wil ik ademhalen en dan lukt het niet. Wat zou dit kunnen zijn? Ik maak me er zeer ongerust over. Alle informatie is welkom Met vriendelijke groet, Danëlle


Als ik jou was, zou ik maar als een speer naar een dokter gaan!

label.Geplaatst op 2003-09-23 09:38:45


Je hebt mogelijk een vitamine B12-tekort.(opnamestoornis) Kijk op mijn site http://home.kpn.nl/hindrikdejong/ Deze gaat hier specifiek over. Of laat via de huisarts je bloed testen op B12.

label.Geplaatst op 2003-10-04 15:49:07


Ook al heb je misschien geen last van je rug, tintelingen in handen en voeten kan duiden op een hernia waarbij zenuwen worden afgeklemd. Ik zou voor de zekerheid naar de huisarts gaan en deze mogelijkheid noemen.

label.Geplaatst op 2004-03-17 15:04:39


Hallo, Tinteling in handen en voeten kan duiden om vernauwing hoog in de wervelkolom. Zo begon het bij mij ook, bleek uiteindelijk een vernauwing in de nekwervels mvg

label.Geplaatst op 2004-03-18 18:57:39


Heb je geen last van hyperventilatie, vooral omdat je ook moeilijkheden met ademhalen krijgt. Probeer eens te blazen in een zakje. Ga in ieder geval naar de dokter. Gr SB

label.Geplaatst op 2005-01-22 00:28:16


laat je idd op b12 prikken,ik heb het zelf ook ,en de symtomen lijken er veel op,en je kan er maar vroeg bij zijn ,bij mij is het iets te laat ontdekt ,en de nodige schade is al aangericht ,dus.laat je maar snel prikken.sterkte reikimoeder.

label.Geplaatst op 2006-05-25 17:29:33

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren