© 2024 solvo B.V.

Tintelingen na hersenoperatie

Anderhalve week geleden heb ik een hersenoperatie ondergaan. Door een gezwelletje werd mijn hersenvocht niet goed afgevoerd waardoor ik overdruk had. Ik zag oa. vlekken voor mijn ogen had veel hoofdpijn en nekpijn. Er is nu een extra opening in mijn 3e ventrikel gemaakt waardoor mijn hersenvocht weer goed kan afvloeien . Volgens de artsen is de operatie goed verlopen . Ik heb ook geen hoofdpijn meer , maar zie nog wel af en toe vlekken voor mijn ogen en heb steeds last van tintelingen in mijn pinken en nog af en toe last van mijn nek. Na terug te zijn geweest bij de neuroloog en goedgekeurd te zijn , maak ik mij toch zorgen . Hoe lang kan dit nog duren en hoef ik mij echt geen zorgen te maken ? Wie kan mij hier antwoord op geven .

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren