© 2024 solvo B.V.

Tot nu toe nog géén baat bij behandeling pijnpoli, wat nu?

Ik ben 41 jaar, en ben met nek en rugklachten begonnen in 2001. Al vele trajecten doorlopen, waar ik maar op korte termijn baat bij had, maar het werd telkens erger. Wel beweeg en sport ik veel, en dat geeft verlichting. Mijn ziektebeeld bestaat uit: nekhernia, 2 versleten wervels in de rug en lichte scoliose. Ik ben dus nu in behandeling op de pijnpoli, en heb 4 behandelingen gehad: waarvan géén één heeft geholpen. Ik krijg nu een afspraak met mijn behandelende arts over hoe het nu verder gaat / moet. Zelf zie ik een verdere behandeling niet meer zitten, maar wat moet ik dan? Oké de pijnstillers verlichten iets, maar is er dan géén andere oplossing voor mij? Ik heb er alles voor over maar ik weet het niet meer?


Ben je ook weleens geopereerd?

label.Geplaatst op 2006-10-04 16:14:25


dank je voor je reactie. Ik heb "mijn verhaal" geschreven onder: "jammer, dat niemand echt antwoorden heeft..." Ik ben nog niet geopereerd, eigenlijk heeft me dat nog geen enkele arts voorgesteld. Zelf hoop ik ook niet dat dat een enige optie zal zijn. Het gekke is dat alles geprobeerd wordt. Ik ben niet iemand die klaagt, en eigenlijk "gewoon" leeft. Alleen mijn tegen mijn man en tegen mijn beste vriendin "mag" ik van mezelf af en toe klagen. Dus heeft mijn vriendin me vandaag verteld, dat ze naar een oude vrouw is geweest die pijn kan afbidden, haha.Maar stel dat het zou helpen.... dan zou ik pas lachen om de medische wereld. Ik geloof er echter niet in.

label.Geplaatst op 2006-10-04 18:46:15


misschien moet je toch een keer naar een orthopeed,een nekhernia is lastig,maar kan soms wel verholpen worden met een operatie.Je zegt dat je verder alles al geprobeerd hebt,misschien is dat dan idd een laatste optie... succes

label.Geplaatst op 2006-10-04 18:57:21


Hallo Pien Ik las je berichtje en realiseer me dat dit een groot probleem voor je is. Wij organiseren een week in zuid frankrijk mbt omgaan met pijn. Informatie hier over kun je per e-mail opvragen bij Kees Venselaar: info@keesvenselaar.nl Vriendelijke groet

label.Geplaatst op 2010-02-16 00:07:02

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren