© 2024 solvo B.V.

Trillende spieren en tintelingen

Sinds een week of drie heb ik spiertrillingen door heel mijn lichaam. Ze verschijnen echt overal, verdwijnen weer en komen op een andere plek weer tevoorschijn. Armen, billen, gezicht, oren, je kunt bet zo gek niet bedenken. Je ziet ze ook echt bewegen. Ook een soort speldenprikken met name in armen en benen. Zeg maar een tinteling op een plekje van een seconde. Al naar de dokter geweest, maar ziet geen reden om zorgen te gaan maken. Juist het feit dat het overal verschijnt en er geen sprake is van krachtsverlies is geruststellend. Zou het bijvoorbeeld BFS kunnen zijn?


Laat eens je B12-waarde in het bloed meten. Een tekort kan dit soort klachten ook veroorzaken. En google op Addison-Biermer.

label.Geplaatst op 2010-04-06 14:54:52


geachte mkwaalre loop al jaren met dezelfde symtomen ze hebben mij gabapentine 300 mg voor geschreven en dat helpt mij goed, vele malen door de mri scan geweest en er kwam uit een klein gezwel in de nekwervel hopend dat ik hier een beetje heb aan kunnen bijdragen. sterkte met u gezondheid be nieborg hoogezand

label.Geplaatst op 2009-05-11 20:56:36


Hallo, In elk geval bedankt voor de reactie! Elke (relatief) positieve reactie is fijn. Ik maak me namelijk flink druk dat het iets ernstigs is. Echter, als je flink navraagt en naleest is de kans groter dat het uiteindelijk niet iets ernstigs is dan dat dit wel het geval is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet enorm vervelend kan zijn.

label.Geplaatst op 2009-05-12 08:59:29

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren