© 2024 solvo B.V.

Uitstralende pijn testikel, bil, binnenkant been

al enkele weken heb ik last van een stekende pijn in mijn rechter testikel. de pijn plek varieert, dan weer in de rechterbil, dan weer binnenkant van mijn been. ik heb dit enkele jaren geleden ook gehad. ben toen onderzocht aan prostaat en testikels, maar er is niets gevonden. heb een peniceline kuur gekregen en na enkele maanden waren de klachten verdwenen. ik hoor van mijn fysiotherapeut dat dit waarschijnlijk uit de rug komt en dat het vanzelf weer overgaat. ik heb echter geen rugpijn of iets degelijks. herkent iemand deze klachten?


Hoi corretje Sory maar ik heb geen vergelijkende situatie, echter ik heb wel iets voor je waar je waarschijnlijk wat aan zou kunnen hebben. Zelf ben ik zeer sceptisch en al zeker dat wanneer het gaat om natuurlijk en of alternatieve geneeswijze en dit meen ik echt. Echter hopelijk zou ik je alsnog er toe over kunnen halen voor het volgende eens uit te proberen, acupunctuur. Denk er gewoon over na en dat kan geen kwaad maar wellicht een oplossing voor de klachten. De reden dat waarom ik dit geef heeft te maken dat ik voor ongeveer 6 a 6 jaar geleden plots ziek begon te worden waardoor ik in een seconde tegen de vlakte aan lag van de pijn. Ik kon absoluut niet lopen, liggen en of mij zelf verdraaien. Iemand anders stelde mij dit eens voor zoals ik het nu naar jouw doe, dus ik werd er heen gebracht en op de tafel gelegd. Nou daar ging hij dan met veel sceptische gedachten van zal wel en liet haar haar gang gaan. Na 4 behandelingen kon ik inderdaad resultaat ondervinden, na de 6 de behandeling kon ik staan zoals lopen met gebreken. Na 8 behandelingen kon ik weer alles natuurlijk wel met voorzichtigheid geboden. Na verloop der tijd waren die klachten verdwenen op 1 klacht na in de rechter zij flank van mijn lichaam, ik vroeg haar wat het probleem was, zij kon mij vertellen dat er een probleem was met mijn nier en dat ik daarvoor eens naar de dokter moest gaan. Maar goed het komt erop neer dat de klachten verdwenen waren dit wat absoluut niet lukte met medicatie. Dus gewoon een tip vanuit mijn zijde vandaan probeer eens acupunctuur en die wel aangesloten zijn bij de Nederlandse bond voor acupunctuur: kijk ook even je polis blad na en of dat er ook alternatieve geneeswijze zoals acupunctuur vergoed wordt. Groet van klaas

label.Geplaatst op 2009-05-03 01:51:49


Precies dezelfde klachten dus geen pijn maar gek worden voornamelijk bij het zitten van een branderig gevoel in het scrotum met uitstraling naar rechterbil en achterkant bovenbeen. Kan uren lopen zonder last! Al naar uroloog geweest en echo gemaakt en niets gevonden. 2 maanden lyriac geslikt ook zonder resultaat. Ga nu inderdaad naar een manueeltherapeut om naar mijn rug te laten kijken. Loop er al 10 maanden mee!! Grub.

label.Geplaatst op 2009-07-08 18:59:09

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren