© 2024 solvo B.V.

Wazig zien, hoofdpijn, rode ogen

Beste mensen, Ik hoop dat iemand deze klachten herkent. Ik heb continue last van wazig zicht, het is een gevoel alsof er op je oogbollen wordt gedrukt en je een soort van sterren ziet. Het zijn echter niet echt sterren maar meer een lichte waas. het is moeilijk te omschrijven. Ik heb zelfs als ik mijn ogen dicht doe nog vlekken voor mijn ogen. Ook heb ik een constante hoofdpijn voor in mijn hoofd. Het is niet dat ik verga van de pijn maar het is erg storend. Mijn ogen zijn meestal licht rood van kleur soms met wat donkerrode vlekken, mijn aders zijn ook goed zichtbaar en het wit is niet meer echt wit. Ook heb ik een eenmalige aanval aan mijn linkeroog gehad, het begon daar met een wazige vlek alsof ik door een druppel keek en dit breidde uit totdat ik alleen maar heel erg vaag kon zien met dat oog. Ik ben bij een oogarts geweest, ze zegt dat het migraine is maar ik twijfel omdat de hoofdpijn niet in aanvallen komt maar continue is. Ik heb een gezichtsveldonderzoek gehad en deze was prima. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Bedankt alvast. groeten Peet


Hoy PeetS, mogelijk heb je last van vaatvernauwing,die de bloedafvoer op de ogen remt, waardoor je last heb van overdruk op de ogen. Voor vernauwingen kun je visoliecapsules gebruiken, om het uit te testen en tevens zou een bloedverdunner de oplossing kunnen zijn om de overdruk weg te nemen. Praat er over met de huisarts en mocht die er niet in geloven of iets vanaf weten ga dan visolie en een bloedverdunnend medicijn gebruiken om het uit te zoeken. Gebruik volgens voorschrift kan geen kwaad, maar kan wel helpen. Succes, Jan.

label.Geplaatst op 2010-02-28 04:51:38

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren