© 2024 solvo B.V.

Wederom pijn in Drain

Hallo, In April had ik ook al een bericht geplaatst op dit forum. NU heb ik op dit moment weer pijn in mijn drain, om specifieker te zijn, begint de pijn op de locatie waar de drain mijn schedel in gaat. Tevens voel ik aan mijn rechter ook dat deze wat vermoeid is. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik moe ben, al vindt ik dit vreemd, want ik heb vannacht goed geslapen. Vorige keer was ik maar eens naar een arts gegaan. En deze kwam met de de reactie \\\\\\\"Het zal wel aan het weer liggen, veel mensen hebben hier last van.\\\\\\\" Eerlijk gezegd vondt ik dit een beetje een stomme beoordeling, en zei dit ook tegen hem, maar men kon gewoon niks verder vinden op de CT scan. Nu heb ik dit ook eens gehad in 2000 toen ben ik naar mijn arts toegegaan die mij vanaf het 5de jaar onder behandeling heeft. Toen zijn er foto\\\\\\\'s gemaakt (Röntgen) en toen kwam hij erachter dat mijn drain vastgegroeid zit in mijn schedel. Zou dit zoveel pijn kunnen veroorzaken. Al had ik dit tegen mijn huidige arts verteld, en die wist dit niet

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren