© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij Helpen???

Goededag ik heb een vraagje ik heb al een enige tijd last van hoofdpijn, mijn huisarts zei bij de eerste bezoek dat het migraine was en toen kreeg ik zomig alleen die hielp niet en moest ik gelijk mee stoppen en toen moest ik opschrijven wanneer ik wel en wanneer ik geen hoofdpijn had, dus dat deed ik dan ook en toen heb ik een keer ubriprofen 600mg genomen en die hielp tegen de hoofdpijn. Alleen nu heb ik steeds steken aan één kant (links) van me hoofd en ik ben misselijk en duizelig en als ik omlaag ga of als ik nies of maakt niet uit wat ik doe zodra ik kracht moet zetten met me hoofd doet het alleen meer pijn, s\'nachts als ik wakker wordt heb ik aan de rechterarm geen gevoel en ik heb steeds meer dorst en ik ben heel snel moe. Nu is mijn vraag kunnen jullie mij helpen want ik denk dat dit niet met migraine te maken heeft (maar ik weet het niet zeker). Maar ik was nog vergeten te melden dat ik niet gestresst ben en geen druk leven heb en mijn bloeddruk was ook goed want die had de dokter ook gemeten. En ik heb nergens zin in ook weinig zin in eten. Ik zie alles wazig en in mijn linker oog zie ik vaak een zwarte vlekje voor mijn oog. Dit was het dan nu heb ik niks meer te stellen sorry groetjes van Bianca


Je kunt ook vragen of je huisarts je doorverwijst naar een neuroloog want er kan iets bekneld zitten bij je nekwervels of iets dergelijks.

label.Geplaatst op 2006-02-15 14:19:57


Veel van de klachten die je beschrijft kunnen inderdaad bij migraine horen, het wazig zien, uitval in je rechter arm, aan een kant hoofdpijn. En ook duizeligheid hoort er soms bij. Maar als jij je echt zorgen maakt, kun je misschien aan je huisarts vragen je eens door te sturen naar een neuroloog. Toch zeker als deze aanvallen frequent voorkomen. Bij vrouwen zie je ook vaak dat de aanvallen van migraine samenvallen met hun menstruatiecyclus. Misschien is dat bij jou ook wel het geval.

label.Geplaatst op 2006-02-22 16:36:00


veel dorst kan te maken hebben met suikerziekte(diabetes) veel sterkte en ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!

label.Geplaatst op 2006-03-24 21:18:16

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren