© 2024 solvo B.V.

Wie kan mijn vriendin helpen??

Ik ben radeloos ik weet niet meer wat ik moet doen. Mijn vriendin (19) heeft nu al 1.5 jaar ondraagelijke pijn in de rug en de benen. Ze is/was constant in ziekenhuizen. Chiropraktie, osteopatie, en wekelijks bijna bij de dokter op bezoek. Maar nu nog steeds heeft ze overal last van. Uitvallen van de benen/voeten ondraagelijke pijn in de rug en de benen. Als ze inademt heeft ze totaal geen kracht. Veelal heeft ze geen controle meer over haar lichaam. Het ziekenhuis heeft wel ontdekt dat ze een kleine hernia heeft, maar daar mag ze niet zo veel pijn van hebben. De huisarts wil ons niet meer helpen. Het ziekenhuis in Zwolle zegt dat ze haar niet verder meer kan helpen en dat ze er maar mee moet leren leven. Haar pijnklachten zijn: uitvallen van de benen/armen/voeten. Met inademen geen kracht in de linkerkant van het lichaam. Geen gevoel in de benen en voeten. Ik weet echt niet wat het is of wat er aan gedaan kan worden. Wie kan me vertellen waar ik terecht kan met mijn vriendin voor behandeling? Of kan iemand mijn vragen beantwoorden? help me aub. met vriendelijke groet, rik


Mogelijk heeft ze een B12-gebrek. Wordt nogal eens over het hoofd gezien: kijk eerst op deze site: http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/

label.Geplaatst op 2006-02-09 15:20:00


Hoi Laat haar langs gaan bij een pijnpolie daar kan ze een zenuwblokkade laten doen. Ik heb hetzelfde gehad. Sterkte

label.Geplaatst op 2006-12-25 18:15:59


ik zou een second opninion vragen in een academisch ziekenhuis. Ze hebben daar meer ervaring met zeldzame aandoeningen (misschien is het zeldzaam en daarom geen oorzaak gevonden). Als ze daar ook niets kunnen vinden kun je nog terecht bij een pijnpoli (doorverwijzing vragen), hier hebben ze verschillende disciplines die op hun eigen gebied veel weten over pijn en pijnbeleving. Ze werken in een team samen om voor de patiënt de beste behandeling/therapie te kiezen. Als ze de pijn niet weg kunnen nemen of verminderen leer je hoe je kunt omgaan met de pijn. veel succes en sterkte

label.Geplaatst op 2006-02-06 15:20:13

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren