© 2024 solvo B.V.

Wie weet raad?

Hallo Ik ben teneinde raad.Zonder het te weten heb ik in januari vorig jaar een longemboly gehad.Ik ben nog nooit zo ziek geweest en ben zelfs een heleboel kwijt uit die tijd.Ik werd dan door mijn huisarts in februari doorverwezen naar het ziekenhuis omdat hij een longontsteking vermoedde.Ik werd opgenomen en ondanks dat ze een infiltraat op de rechter longkwab zagen stuurde men mij naar 4 dagen naar huis zonder medicijnen.Op hetzelfde mement had ik last van tintelingen onder mijn voeten en ook daar deden ze onderzoek na en volgens de dokter had ik een ontsteking maar behandeling was niet nodig.Ik bleef ziek en uiteindelijk stuurde mijn huisarts mij opnieuw voor opname en voor een NMR,daaruit bleek ik een disscitis te hebben dit was ontstaan door de onopgemerkte longemboly die was gesprongen en gaan etteren tussen hals en ruggewervels.Gevolg 6 weken opnam en Antibiotica intraveneuz.Nadien voelde ik me beter maar na enkele weken opnieuw heftige pijnen.Ben al een paar maal terug geweest na de neuroloog maar die doet er verder niets aan.Nu een jaar later zit er nog steeds een ontsteking tussen de wervels en heb enorme pijnen,door de ontsteking is een tussenwervel volledig weg en daar is niets aan te doen zegt men. Ik heb nog steeds geen gevoel aan mijn bovenbenen (zijkant) en de tintelingen zijn ook weer terug.Ook heb ik veel last van verhoging tot 37.9.Maar ik ben radeloos en mijn huisarts weet het ook niet meer.Heeft iemand dit ook ooit gehad en heeft misschien suggesties,ik zou U heel dankbaar zijn. Groetjes Jill


hoi jill zag je bericht. wil ff reageren. zoals ik het goed begrijp? heb je best veel pijn, nou, dat heb ik ook.heb een cva. gehad en ben zelf pas 38? maar ff over die pijn, waar je last van hebt, en hun jouw niet verder kunnen helpen, ook ik heb dat gehad. en zelf ben ik tereg gekomen in belgie, daar heb ik mijn verhaal gedaan. en ze kunnen me helpen in zo vere dat ik verder kan leven zonder pijn.ik geef je het e,e,mail adress. oke dan kun je de atrs zelf een e,mail sturen , vertel je verhaal en hij zal contact met je op nemen, ik hoop dat je hier wat aan hebt. bart.nuttin@uz.kuleuven.ac.be succes verder. grtjs

label.Geplaatst op 2004-05-04 14:29:33


hallo Jill, vroeg mef hoe 't verder met je is gegaan. heb ook allerlei klachten en word heen en weer gestuurd van cardioloog,neuroloog en internist. heb je die arts in belgië nog geraadpleegd? kwam nu pas op dit forum sterkte Jaeljah

label.Geplaatst op 2007-03-07 18:31:48

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren