© 2024 solvo B.V.

Zenuwpijn arm en druk voet

Hallo iedereen, Door middel van deze mail zou ik graag wat advies van jullie willen. Sinds een jaar heb ik zenuwpijn/irritatie in mijn rechterarm. Dit is erger geworden nadat een manueel therapeut mijn nek gekraakt heeft, dus ik heb het idee dat het vanuit mijn nek komt. Ik heb er vooral last van als ik mijn arm ondersteun, op een tafelblad bijvoorbeeld en vooral als ik achter de pc computer zit krijg ik op een gegeven moment ook last van nek en schouder. Een half jaar later begon ook de pijn aan mijn been en druk onder mijn voet. Ik heb al van alles geprobeerd. Osteopaat, manueel therapeut, chiropractor, podoloog, neuroloog (waar mri gemaakt is), maar uiteindelijk is daar niks uitgekomen. Alleen de chiropractor constateert krachtverlies arm als ik mijn nek op een bepaalde manier leg. Uit de mri was een unc arthrose gekomen, maar dat hoeft niet direct iets met de pijn te hebben, zeggen ze, omdat er wel meer mensen daarmee zijn en die hebben geen klachten. Nu loop ik dus al een tijd bij een haptonoom, omdat ze denken dat het spanningsklachten zijn, maar ik denk dat de basis daar niet ligt. Nu ben ik dus een jaar verder en er is nog geen vooruitgang geboekt. Ik ben 25 jaar en heb door deze klachten moeilijkheden om een passende baan te vinden en daar word ik niet vrolijk van. Mijn vraag is nu of mensen dit herkennen en of ze nog tips hebben welke opties ik nog kan raadplegen. Tevens heb ik de vraag of er mensen zijn die me kunnen uitleggen van die unc arthrose precies is. Ik had dat tijdens consult natuurlijk moeten vragen, maar vragen komen bij mij altijd achteraf. Alvast bedankt Groeten Lotte


Hallo Ik ken jou probleem heel goed. Ik heb zelf ook last van zenuwpijn in mijn arm. Ik verneem ook wel eens pijn in mijn been maar weet niet of dat daar ook weg komt. Ik denk wel eens dat ik gek wordt. Ik heb in het ziekenhuis diverse onderzoeken gehad, maar daar konden ze me niet verder helpen. De tip die ik kreeg was leun maar niet meer op je arm (de arts zei ook nog ja als ik op mijn arm leun krijg ik ook pijn). Ik heb het nu vooral in mijn linker arm. Maar zo nu en dan gaat er ook een pijn scheut door de rechter arm echt vervelend. Ik heb nu van de huisarts antidepressiva gekregen. Eerst 10 mg dat hielp drie weken toen 1 week 20 mg en nu zit ik al een aantal weken 25 mg. De pijn is even weg maar komt naar een aantal weken terug. Als dit niet meer werkt wordt ik door verwezen naar een pijn centrum. Ik heb wel eens gedacht doe mijn arm maar een paar weken in het gips kan het teminste lekker rusten. hahah hihihi Misschien is het leuk om elkaar op de hoogte te houden wat wel en wat niet werkt. Groetjes mij

label.Geplaatst op 2010-04-20 20:06:24

Naar forum Neurologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren